HTML

Az ördögnyelv és a fogyókúra

Az ördögnyelv egy igen hatékony fogyókúrás növény. Most már nagyon sok helyen lehet kapni porok és kapszulák formájában, mivel a kutatók kiderítették, hogy a benne található értékes rost, a glükomannánt igen hatékonyan képes rólunk leolvasztani a felesleges zsírpárnákat. Tudjunk meg többet erről a csodálatos zsírégető növényről és kattintsunk az ördögnyelv.hu és az ordognyelv.net oldalakra.

OKJ képzések

Friss topikok

Címkék

Nem vettek fel a választott intézménybe?

2013.04.08. 10:32 benktomi

okj.jpgA ponthatárok kihirdetésével sok diák nem fog megkönnyebbülni, hiszen épp akor derül majd ki, hogy nem vették fel egyik általa megjelölt egyetemre sem. Persze kár lenne elkeseredni, hiszen nagyon sok lehetőség van, amivel el lehet tölteni egy évet és utána még mindig van esély újra jelentkezni a választott helyre.

Három lehetőséggel próbálkozhatnak a diákok, hogy mégis bekerüljenek az adott intézménybe. Az egyik a fellebbezés, ami nincs meghatározott jogcímhez kötve és bármilyen okból megtörténhet. Ezen kívül pedig a néhány napon belül a Felvin meghirdetett pótfelvételi eljárás keretében is lehetséges még a bejutás a szeptemberben induló - igaz, költségtérítéses - képzésekre. Végül pedig érdemes számolni a keresztféléves képzésekkel is, amik februárban kezdődnek el. Ezen felvételi eljárás meghirdetései 2011. október 15-én jelennek meg a Felvin.

Viszont vannak olyan esetek, amikor egyik megoldás sem sikerül, így egy egész év áll a rendelkezésünkre, amit érdemes hasznosan eltölteni. Például pontjainkat tovább növelhetjük a következő megmérettetésre, ha újból nekifutunk az érettséginek, melyet októberben az őszi, és májusban a tavaszi érettségi időszakban is letehetünk. Érdemes azonban ezt is időben tervezni, nehogy elcsússzunk az határidőkkel. Az előttünk álló időszakot felhasználhatjuk többletpontok megszerzésére is, és ez által előnyre tehetünk szert. De emellett OKJ-s szakképesítéssel is juthatunk többletpontokhoz, így érdeklődési körünknek megfelelően választhatunk a kétéves OKJ-s képzések közül is.

Ha elegendő többletponttal rendelkezünk, érettségire tanulás mellett állást vagy gyakornoki pozíciót is vállalhatunk, miknek számos előnyét láthatjuk. Tapasztalatszerzés, gondolkodási idő, munkaerőpiacra való rálátás mellett pénzt is kereshetünk.

 

4 komment

Címkék: okj okj képzés

A bejegyzés trackback címe:

https://okjkepzesek.blog.hu/api/trackback/id/tr435206897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

domi55 2013.04.25. 16:00:36

Hello! Sajnos mindenkivel előfordul, hogy nem sikerül a felvételi rögtön érettségi után, de tényleg nem kell elkeseredni, nagyon hasznosan eltölthetjük azt az egy évet. Én az egy év alatt okj képzéseken vettem részt, többet elvégeztem és nagyon tetszett. A következő éven pedig fel is vettek az egyetemre :) Nem bántam meg hogy kimaradt egy év, mert ez idő alatt még felkészültebb lettem és fejlesztettem a tudásomat.

Flower85 2013.04.28. 13:02:59

domi55! Én hozzád hasonlóan OKJ képzéseken vettem részt az elhalasztott év alatt. Nyáron megint szeretnék valami újat megpróbálni, javaslat?

domi55 2013.04.28. 13:09:09

Szia! Próbálj gyűjtőoldalakon keresgélni, én a melyiksuli.hu oldalon találtam nagyon jó képzéseket, nézd át, ha gondolod!Online be lehet iratkozni!
süti beállítások módosítása